Properties asset Type asset Type : "material" = ...
extra Uniforms To Upload extra Uniforms To Upload : Record < string , IUniform < any > > = {} Readonly
is Unlit Line Material is Unlit Line Material : true = true
on After Render on After Render : ( ( renderer , scene , camera , geometry , object ) => void ) = ...
Type declaration ( renderer , scene , camera , geometry , object ) : void Returns void on Before Render on Before Render : ( ( renderer , scene , camera , geometry , object ) => void ) = ...
Type declaration ( renderer , scene , camera , geometry , object ) : void Returns void register Material Extensions register Material Extensions : ( ( this , customMaterialExtensions ) => void ) = iMaterialCommons.registerMaterialExtensions
Type declaration ( this , customMaterialExtensions ) : void Returns void Readonly
set Dirty set Dirty : ( ( this , options ? ) => void ) = iMaterialCommons.setDirty
Type declaration ( this , options ? ) : void Returns void unregister Material Extensions unregister Material Extensions : ( ( this , customMaterialExtensions ) => void ) = iMaterialCommons.unregisterMaterialExtensions
Type declaration ( this , customMaterialExtensions ) : void Returns void Static
Readonly
Material Properties Material Properties : { alphaTest : number ; alphaToCoverage : boolean ; blendDst : 205 ; blendDstAlpha : null ; blendEquation : 100 ; blendEquationAlpha : null ; blendSrc : 204 ; blendSrcAlpha : null ; blending : 1 ; clipIntersection : boolean ; clipShadows : boolean ; clippingPlanes : null ; color : Color ; colorWrite : boolean ; depthFunc : 3 ; depthTest : boolean ; depthWrite : boolean ; dithering : boolean ; fog : boolean ; forceSinglePass : boolean ; linecap : string ; linejoin : string ; linewidth : number ; map : null ; name : string ; opacity : number ; polygonOffset : boolean ; polygonOffsetFactor : number ; polygonOffsetUnits : number ; precision : null ; premultipliedAlpha : boolean ; shadowSide : null ; side : 0 ; stencilFail : 7680 ; stencilFunc : 519 ; stencilFuncMask : number ; stencilRef : number ; stencilWrite : boolean ; stencilWriteMask : number ; stencilZFail : 7680 ; stencilZPass : 7680 ; toneMapped : boolean ; transparent : boolean ; userData : {} ; vertexColors : boolean ; visible : boolean ; } = ... Type declaration alpha Test : number alpha To Coverage : boolean blend Dst : 205 blend Dst Alpha : null blend Equation : 100 blend Equation Alpha : null blend Src : 204 blend Src Alpha : null blending : 1 clip Intersection : boolean clip Shadows : boolean clipping Planes : null color Write : boolean depth Func : 3 depth Test : boolean depth Write : boolean dithering : boolean fog : boolean force Single Pass : boolean linecap : string linejoin : string linewidth : number map : null name : string opacity : number polygon Offset : boolean polygon Offset Factor : number polygon Offset Units : number precision : null premultiplied Alpha : boolean shadow Side : null side : 0 stencil Fail : 7680 stencil Func : 519 stencil Func Mask : number stencil Ref : number stencil Write : boolean stencil Write Mask : number stencilZFail : 7680 stencilZPass : 7680 tone Mapped : boolean transparent : boolean user Data : {} vertex Colors : boolean visible : boolean Static
Material Template Material Template : IMaterialTemplate < UnlitLineMaterial , Partial < { alphaTest : number ; alphaToCoverage : boolean ; blendDst : 205 ; blendDstAlpha : null ; blendEquation : 100 ; blendEquationAlpha : null ; blendSrc : 204 ; blendSrcAlpha : null ; blending : 1 ; clipIntersection : boolean ; clipShadows : boolean ; clippingPlanes : null ; color : Color ; colorWrite : boolean ; depthFunc : 3 ; depthTest : boolean ; depthWrite : boolean ; dithering : boolean ; fog : boolean ; forceSinglePass : boolean ; linecap : string ; linejoin : string ; linewidth : number ; map : null ; name : string ; opacity : number ; polygonOffset : boolean ; polygonOffsetFactor : number ; polygonOffsetUnits : number ; precision : null ; premultipliedAlpha : boolean ; shadowSide : null ; side : 0 ; stencilFail : 7680 ; stencilFunc : 519 ; stencilFuncMask : number ; stencilRef : number ; stencilWrite : boolean ; stencilWriteMask : number ; stencilZFail : 7680 ; stencilZPass : 7680 ; toneMapped : boolean ; transparent : boolean ; userData : {} ; vertexColors : boolean ; visible : boolean ; } > > = ... Static
Readonly
TYPE TYPE : "UnlitLineMaterial" = 'UnlitLineMaterial'
Static
Readonly
Type Slug Type Slug : "blmat" = 'blmat'
Managed internally, do not change manually